30 dni gratis na system do newsletterów

przez Multiferencje 1 344 views0

Jednym z najważniejszych elementów, które decydują o sukcesie webinarium, jest liczna baza zaangażowanych widzów. Dzięki GetResponse proces pozyskiwania uczestników nie będzie skomplikowany ani czasochłonny. Poniższe kroki pomogą w osiągnięciu tego celu, i to przy niewielkim nakładzie czasu.

Krok 1. Strona docelowa (landing page)

Podstawą skutecznej organizacji webinarium jest stworzenie stron docelowych, za pośrednictwem których uczestnicy będą mo­gli dokonać rejestracji. Firmowa strona internetowa lub blog mogą zawierać zbyt wiele informacji, aby w szybki sposób przedstawić najważniejsze korzyści wynikające z uczestnictwa i zmotywować użytkowników do pozostawienia danych. Dobrym rozwiązaniem jest stworzenie właśnie landing page – strony docelowej, która ma jeden jasny i określony cel – pozyskiwanie uczestników.

Krok 2. Newsletter promocyjny

Posiadając własną bazę odbiorców, warto ją wykorzystać i powiadomić ich emailem o organizowanym spotkaniu. Jeżeli w naj­bliższym czasie nie odwiedzą strony internetowej firmy, to i tak dowiedzą się o zbliżającym się wydarzeniu dzięki otrzymanej wia­domości.

Krok 3. Media społeczne

Planując wysłanie newslettera z informacją o nadchodzącym webinarium, należy pamiętać o wykorzystaniu integracji z Face­bookiem i Twitterem. Wysyłając mailing z zaproszeniem na szko­lenie, można jednocześnie


Dalsza część artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.


No apps configured. Please contact your administrator.
Panel logowania
 Zapamiętaj mnie