Lista do odhaczenia podczas przygotowywania webinarium

przez Multiferencje 1 948 views0

Webinaria są  jednym z najbardziej efektywnych, nisko­budżetowych narzędzi marketingowych dostępnych na rynku. Jednak zarówno w spotkaniach biznesowych, jak i w webinariach liczy się pierwsze wrażenie. Jak sprawić, aby nasze webinarium stało się smaczną przystawką, pobudzającą apetyt naszych klientów, zamiast wspomnieniem pozostawiającym niesmak i zgagę? Poniżej nasza lista do odhaczenia – rzeczy, o których należy pamiętać, aby wypaść jak najlepiej.

1. Wybór chwytliwego tematu.

Nazwa webinarium będzie pierwszą rzeczą, którą zobaczą odbiorcy. Jeśli chciałbym zrobić webinarium o tym, jak reklamować się na Facebooku, zamiast nazwać je „Jak reklamować się na Facebooku” użyłbym nazwy „Najczęstsze błędy popełniane przez przedsiębiorców na Facebooku”. Trzeba wzbudzić ciekawość odbiorcy.

2. Wybranie stabilnej platformy.

Należy zadbać o to, aby łącze i serwer miały wystarczającą przepustowość i nasze webinarium odbywało się płynnie, w wysokiej jakości. Nic tak nie psuje dobrego webinarium, jak przeciążenie serwera skutkujące wyrzuceniem uczestników z pokoju konferencyjnego.

3. Przejrzysty strona rejestrująca

Strona rejestrująca uczestników webinarium jest jak wizytówka. Decyduje o tym, czy potencjalny uczestnik weźmie udział w webinarium, czy przejdzie obojętnie. Musi być przejrzysty i estetyczny.


Dalsza część artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.


No apps configured. Please contact your administrator.
Panel logowania
 Zapamiętaj mnie