Kategorie Webinaria

Numer1 / przez Multiferencje -

Webinarium = sukces! – Anna Krawczak

Byłam sceptycznie nastawiona do organizowania debat wi­rtualnych z pacjentami. Sądziłam, że to nie chwyci. Okazało się, że jest to nowe narzędzie komunikacyjne, wynikające też ze zmiany po­koleniowej. Wi­dzę to po…

Numer1 / przez Multiferencje -

Okiem praktyka – podcasty w Deloitte

Najlepszą audycją internetową, jaką prowadziłam, był webcast „Zawód doradcy podatko­wego – zyskujemy przy bliższym poznaniu”. Prezentowali eksperci zajmujący się podatkiem od nieruchomości – Paweł Banasik i Piotr Kałążny. Oboje mają…

Inspiracje / przez Multiferencje -

Webinaria – czas relacji na żywo

Zanim na świecie do głosu doszły nowe media, większość szko­leń miała konwencjonalny charakter. Zapisywaliśmy się na nie z określonym wyprzedzeniem, kosztowały niemałe pieniądze, a dodatkowym ograniczeniem była konieczność pokonania odległości…

Numer1 / przez Multiferencje -

Po polsku i po niemiecku

W Polsce webinaria pojawiły się  na przełomie roku 2011 i 2012. Jakież było moje rozczaro­wanie techniką i wizualną stroną pierwszych spotkań! Niewielkie okienko z ledwo wido­cznym, rozmazanym prowadzącym, ciągle szwankująca…

Numer1 / przez Multiferencje -

Inwestujemy w sprzęt

Webinarium możemy zrobić przy użyciu laptopa, kamerki internetowej lub komputerowej i YouTube, ale będzie to amatorska realizacja. Skupmy się więc na tym, jakiego sprzętu potrze­bujemy, aby przygotować webinarium lub transmisję…

Inspiracje / przez Multiferencje -

Jak zrobić webinarium?

Webinarium to potężne narzędzie nie tylko budowania, ale i psucia relacji. Forma – owszem, ale treść to podstawa! Pamiętajmy więc o zawartości, czyli o dobrym scenariuszu. Już na etapie przygotowywania…

Kultura / przez Multiferencje -

MUZYCZNE 60 000 $

Często spotykam ludzi uważających, że „nie mają słuchu” i w rezultacie stroniących od jakichkolwiek form aktywnego uprawiania muzyki (pomijam tu bolesne i z trudem wyartykułowane „Sto lat!”). Raz jest to…

Numer1 / przez Multiferencje -

Wywiad: Michał Olszański

Webinarium może być jak program w telewizji – wystarczy pomysł i do­świad­cze­­nie. Najlepiej wzorować się na dobrych dziennikarzach telewizyjnych. Michał Olszański radzi, jak poradzić sobie z prowadzeniem programu, stresem, wre­szcie, gdzie…

Inspiracje / przez Multiferencje -

Telewizja w internecie – nowe podejście

Webinaria internetowe to naj­­po­pu­larniejsza forma żywego kontaktu z klientem. Realizowana w formie programu telewizyjnego pozwala na dłuższe zatrzymanie odbiorcy przy komputerze. Dodatkowe funkcje, jak czat czy ankieta, pozwalają na wchodzenie…

Inspiracje / przez Multiferencje -

Siła relacji na żywo z perspektywy portalu

Relacje na żywo, które jeszcze do niedawna były domeną telewizji, coraz chętniej realizowane są w Internecie. Regularnie można zobaczyć je na największych portalach internetowych, popyt na takie treści dostrzegli również…

Inspiracje / przez Multiferencje -

Czym jest webinarium?

Zanim na świecie do głosu doszły nowe media, większość szko­leń miała konwencjonalny charakter. Zapisywaliśmy się na nie z określonym wyprzedzeniem, kosztowały niemałe pieniądze, a dodatkowym ograniczeniem była konieczność pokonania odległości dzielącej…