Okiem praktyka – podcasty w Deloitte

przez Multiferencje 2 073 views0

Najlepszą audycją internetową, jaką prowadziłam, był webcast „Zawód doradcy podatko­wego – zyskujemy przy bliższym poznaniu”. Prezentowali eksperci zajmujący się podatkiem od nieruchomości – Paweł Banasik i Piotr Kałążny. Oboje mają bardzo wyraziste osobowości, dowcipnie opowiadali o swojej pracy, sypiąc anegdotami i studiami przypadków.

Mnie np. zdziwiło, że zdarza im się chodzić po starych maga­zynach w kaskach i z miernikiem laserowym, żeby dokładnie zmierzyć powierzchnię budynku i np. złożyć później korektę podatku. Przez dwie godziny (!) obserwowaliśmy bardzo mały odpływ uczestników wydarzenia, co przypisuję przede wszystkim ciekawej agendzie, możliwości zadawania pytań i przyjaznej atmosferze. Grupą docelową byli studenci ostatnich lat najlepszych uczelni w kraju, rozważający karierę w doradztwie podatkowym i znający markę Deloitte.

Ogromnym atutem był precyzyjny scenariusz, do którego panowie narysowali schematy pomagające internautom zrozu­mieć przedmiot swoich działań – np. jak prąd podróżuje z elektrowni do gniazdka i dlaczego transformator jest (lub nie jest) budowlą. W efekcie webcastu znacząco zasililiśmy naszą studencką bazę mailową nowymi adresami, a także zaobserwowaliśmy polepszenie jakości podań o pracę kandydatów na stanowiska w zespole prowadzących.

Zgodnie z zasadami marketingu treści głównym pytaniem powinno być: „Co jest


Dalsza część artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.


No apps configured. Please contact your administrator.
Panel logowania
 Zapamiętaj mnie