Premiera Multiferencji

przez Multiferencje 3 702 views0

Rusza nowy, polski, multimedialny magazyn – Multiferencje. Kierowany do dyrektorów marketingu, PR-u, sprzedaży i HR-u oraz prezesów firm i instytucji. Każdy artykuł ma swoją wersję filmową, dostępną po zeskanowaniu kodu QR albo wejściu na stronę internetową. Pierwszy numer o wykorzystaniu transmisji online oraz webinariów do budowania wizerunku. Premiera 9 listopada 2015 roku na żywo ze studia telewizyjnego Multiferencji. Druk: 3000 egzemplarzy, bezpłatny, wersja pdf do pobrania dla wszystkich. I właśnie dlatego zachęcamy Państwa do obejrzenia nowoczesnego webinarium – nasza premiera będzie dostępna dla Państwa na żywo w internecie.

Start: 9 listopada 2015 roku o godzinie 19:00

 

Zatęskniłem za dziennikarstwem – mówi Tomasz Słodki, redaktor naczelny – i postanowiłem zrobić gazetę. Od ponad 10 lat produkuję filmy dla korporacji i instytucji, pomyślałem, że warto szerzej zaprezentować możliwości jakie daje wideo i nowoczesne transmisje.

Pierwszy numer w całości poświęcony jest transmisją online i webinariom. Oprócz wywiadów z Jerzym Buzkiem (o transmisjach na 24 języki w Parlamencie Europejskim) i Michałem Olszańskim (o tym jak radzić sobie przed kamerą), przeczytamy m.in. o:

  • transmisjach konferencji prasowych (Renata Toczyska-Seliga, członek zarządu MSLGROUP),
  • telewizji, której potrzebuje administracja publiczna (Wiesława Dróżdż, rzeczniczka Ministra Finansów)
  • sprzęcie jakiego potrzebujemy do webinariów,


    Dalsza część artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.


    No apps configured. Please contact your administrator.
    Panel logowania
     Zapamiętaj mnie