Webinaria – innowacja w PR – Marzena Smolińska

przez Multiferencje 2 093 views0

Forma debaty internetowej czy webinarium jest bardzo ciekawa dla odbio­rcy. To nie jest tylko zwykły tekst, który inte­rnauta może sobie przeczytać, przede wszystkim jest to okazja do poznania eksperta. Można zobaczyć, w jaki sposób mówi, jakim jest człowiekiem, jaką ma gestykulację i co wie.

Debaty są innowacją w PR. Takie spotkanie może być nie tylko nadane na bieżąco, ale także po nagraniu umieszczone w odpowiedniej zakładce, np. na stronie internetowej, do której można odesłać klienta, który może uzy­skać informację bezpośrednio od specja­listów i ekspertów.

Uważam, że taka inicjatywa przyniosła nam bardzo dużo dobrego, ponieważ rozwinęła komunikację, którą się zajmuję i której to miało służyć. Wsparła także dialog pomiędzy firmami, klientami
i pacjentami. Warto zwrócić także uwagę, że odbiorca ma bezpośredni wpływ na charakter i zawartość programu – to od niego zależy, o co zapyta eksperta. Dla nas jest to ogromne źródło wiedzy o potrzebach odbiorcy.

Debaty internetowe czy webinaria dają ogromne pole do popisu tym wszystkim, którzy zajmują się public relations i komunikacją. Webinaria mogą być wykorzystywane we wszystkich sektorach gospodarki, ja akurat zajmowałam się sektorem medycznym i uważam, że pacjenci bardzo dużo zyskali, a


Dalsza część artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.


No apps configured. Please contact your administrator.
Panel logowania
 Zapamiętaj mnie