Oddaje w Państwa ręce świetny nośnik reklamowy – gazetę branżową, zapełniającą lukę w polskich wydawnictwach. Multiferencje to magazyn poświęcony nowoczesnym rozwiązaniom dla Marketingu, PR-u, Sprzedaży i HR-u. Każdy numer przygotowany jest tematycznie, poświęcony najważniejszym zagadnieniom związanym z budowaniem wizerunku. Pierwszy – Webinariom oraz transmisjom on-line, drugi – budowaniu wizerunku i promocji poprzez wideo, trzeci – nowoczesnym wystąpieniom publicznym, czwarty budowaniu multimedialnego biura prasowego, piąty – organizacji dużych eventów.

Skompletowałem zespół specjalistów rynkowych, którzy są praktykami w swoich działaniach, dzięki czemu treści to przede wszystkim doświadczenie! Każdy numer uzupełniony jest także treściami wideo, obok artykułów znajdują się kody QR, oraz linki do dodatkowych treści – większość artykułów będzie miała wersję filmową. Dzięki temu będzie to pierwsza w Polsce i na świecie bardzo multimedialna gazeta! Zapraszam do współpracy – zarówno reklamowej, jak i redakcyjnej. Docieramy do kadry zarządzającej – dyrektorów marketingu, PR-u, Sprzedaży i HR-u, dzięki czemu idealnie sprofilują Państwo swoją kampanię identyfikacyjną. Na początek nakład 3000 egzemplarzy drukowanych + pdf w sieci.

Tomasz Słodki,
dyrektor generalny Compas Multimedia Tomasz Słodki redaktor naczelny

O magazynie

Multiferencje to pierwszy w Polsce magazyn, kierowany do kadry zarządzającej (dyrektorzy marketingu, PR-u, sprzedaży i HR- u), inspirujący do wykorzystywania nowych technologii w codziennej pracy. Jest to platforma do komunikacji profesjonalistów. Wartość merytoryczna jest dla nas najistotniejsza, a teksty przygotowywane są z praktykami rynkowymi, specjalistami zarządzającymi dużymi firmami i korporacjami. Współpracujemy także z muzykami, YouTuberami, trenerami, tak, aby zaprezentować różne strony wykorzystania nowych technologii.

Nakład magazynu – 3 tys. egzemplarzy wydania papierowego, oraz wersja pdf do pobrania dla subskrybentów. Dystrybucja indywidualnie pocztą do kadry zarządzającej, która wyraziła zgodę na otrzymywanie magazynu.

Każdy numer poświęcony jest danemu tematowi, który zgłębiamy z różnych stron. Oprócz praktycznych przykładów, prezentowanych przez dyrektorów i rzeczników prasowych, w numerze pojawiają się wskazówki dotyczące sprzętu jaki potrzebujemy do realizacji, kosztów jakie musimy ponieść, budowania zasięgu i możliwości jakie daje technologia, promocji czy lojalności odbiorców. W każdym numerze także wywiad z profesjonalnym dziennikarzem, który doradza jak występować publicznie np. przed kamerą czy publicznością. Ponadto kreatywne przykłady zza granicy, prezentujące wykorzystanie nowoczesnych technologii. Będzie też filozofia, ale w ujęciu tematu numeru, oraz kultura i muzyka.

Współpracują z nami m.in. Marzena Smolińska (manager ds. komunikacji, Infarma, była rzeczniczka prasowa Medicover), Renata Toczyska-Seliga (członek zarządu MSLGroup), Ryszard Kondratiuk (Dyrektor promocji Urzędu Patentowego), Tomek Lipiński (Muzyk).

Promocje – dział tekstów sponsorowanych

Teksty sponsorowane znajdują się w dziale promocje. Każdy z tekstów należy do wspólnej całości tzw. kroków, które należy przejść, aby odnieść sukces w danym temacie. Pierwszy numer prezentuje rozwiązania związane z transmisjami on-line i webinariami.

Docieramy do dyrektorów i prezesów, którzy na co dzień opracowują m.in. teksty sponsorowane. Są więc mocno wyczuleni na takie artykuły i od razu są w stanie rozpoznać, że to tekst sponsorowany. Jesteśmy etyczni i nie chcemy tekstów sponsorowanych ukrywać przed naszymi czytelnikami. Zależy nam, aby przyzwyczaić ich do czytania gazety w nowy sposób – oddajemy dział z promocjami i ciekawymi rozwiązaniami. Dzięki rzuceniu okiem na teksty, mogą Państwo dowiedzieć się nowych rzeczy i skorzystać z promocji.

Promocje mogą być różne – od zniżki na usługę, po darmowe testy ograniczone w czasie lub liczbie użytkowników. Tak, aby zobaczyć czy dana usługa, czy firma spełnia Państwa oczekiwania.

Ponadto każdy artykuł może zawierać kod QR oraz link w wersji pdf, kierujący do wideo z rozwinięciem tematu – takie wideo przygotowujemy na Państwa zamówienie.

Możliwe reklamy:

Okładka II, III, IV
Strona A4, A5
Tekst sponsorowany
Artykuł na stronie lub banner reklamowy
Nagranie filmu promocyjnego do wersji multimedialnej, zaszytej pod kodem QR i stroną www

Kontakt: magazyn@multiferencje.pl.