Szkolimy efektywniej – o webinariach na odległość

przez Multiferencje 1 949 views0

Wiele się zmieniło od 1776 roku, kiedy Uniwersytet Jagielloński rozpropagował korespondencyjną formę nauczania w Polsce. Rozwój Internetu zrewolucjonizował naukę na odległość – pojawiły się webinaria.

Doświadczenie mówi TAK

Firmy szkoleniowe szybko dostrzegły nowe możliwości. Webinaria wykorzystywane są zarówno w celu zwiększenia sprzedaży, jak
i w celu kształtowania wizerunku ekspertów w branży.

Coraz częściej organizuje się webinaria bezpłatne. Pytanie, czy takie podejście ma sens? Doświadczenie mówi, że zdecydowanie TAK. Uczestnik webinarium otrzymuje próbkę wiedzy, która jest dla niego wartościowa. Na zakończenie pada propozycja zakupu pełnej wersji szkolenia lub warsztatu. Konwersja, którą obserwujemy, to około 10%. Aby osiągnąć taki wynik, trzeba pamiętać
o rzetelnym określeniu grupy docelowej jeszcze przed promowa­niem wydarzenia.

Darmowe ale wartościowe

Darmowe próbki zwiększają także zasięg działalności. A jeśli na koniec webinarium prowadzący prosi uczestników o udostępnienie informacji o tym wydarzeniu wraz z komentarzem w mediach społecznych, to uzyskujemy efekt dowodu słuszności w postaci refe­rencji.

Nie bez znaczenia pozostaje fakt budowania listy adresowej, a jeśli chcemy pozyskać szersze informacje o uczestnikach, mo­żna przeprowadzić ankietę podczas transmisji. Należy również pamiętać o


Dalsza część artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.


No apps configured. Please contact your administrator.
Panel logowania
 Zapamiętaj mnie