100 smsów na kampanię marketingu mobilnego

przez Multiferencje 2 045 views0

Jak skutecznie promować webinaria, a przy okazji być w kontakcie z uczestnikami? Jednym ze sposobów są SMS-y. Decydując się na wykorzystanie narzędzia marketingu mobilnego, jakim są SMS-y, powinniśmy w naszych działaniach uwzględnić możliwość informowania o wydarzeniu za ich pośrednictwem.

Osoby zainteresowane webinarium chętnie zostawią swój nu­mer, jeśli będzie wiązało się to z wymierną korzyścią. Co ważne, już na etapie rejestracji powinniśmy mieć możliwość weryfi­kacji, czy uczestnik webinarium wpisał prawidłowy numer telefonu. Taką weryfikację możemy przeprowadzić za pomocą autorespondera. Po podaniu numeru telefonu w formularzu zgłoszeniowym uczestnik otrzyma kod, który następnie należy wpisać w odpowiednie miejsce na stronie www.

Wysyłka w 4 krokach

SMS nie jest skomplikowaną formą marketingu mobilnego, dzię­ki czemu przeprowadzenie kampanii przy jego użyciu jest proste. Wystarczy zalogować się w Panelu Klienta, wpisać treść w pole tekstowe, dodać bazę numerów i kliknąć „wyślij”. Z SMS-ów można też korzystać w bardziej zaawansowany sposób. Umożliwia to integra­cja z systemami typu ERP, CRM czy sklepami online, która pozwala m. in. na automatyczne realizowa­nie wysyłki przy określonych zdarzeniach, np. po dopisaniu nowego numeru telefonu do bazy. System łącząc się cyklicznie ze wskazanym serwerem, sprawdza,


Dalsza część artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.


No apps configured. Please contact your administrator.
Panel logowania
 Zapamiętaj mnie